[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Thu Aug 16 16:16:24 CEST 2001

Ce smo ravno pri avtorstvu. Ne vem ce je zbirka podatkov ravno avtorsko
delo?
Morda je program za pregledovanje zbirke, lastnik samih podatkov telefonskih
stevilk ter naslovov pa ne verjamem
da je Telekom oziroma kdo drugi.

Kdo je recimo lastnik davcnih stevilk, ali pa IP naslovov? He he.

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company