[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Wed Aug 15 21:29:31 CEST 2001

Ziv!

> Ah pa jaz moram bit en genij :) Anyway, nisem sicer pravnik, zdi se mi
> pa, da placas dostop do imenika, ne pa n (recimo 100) dostopov do
> imenika. Kar placas imas tudi pravico izkoristit, en query ali pa cel
> imenik.

To je res. Ampa mene bolj skrbi to, da bi Telekom potem v prihodnjih letih
dodal kaksno posebno dolocilo... pa se kaj o prepovedi reverse
inzeneeringa...

Zanimivo vprasanje: kaj ce odkrijes nacin kako bazo legalno dol potegnit
(razkodiras bazo, gor nikjer ne pise da je to prepovedano) potem pa napises
svoj program in CDje prodajas pol ceneje?

Bazo si kupil, torej jo lahko prodas naprej, ne?

lp, Matej