[ LUGOS-PROG ] TIS???? LISA!!!!!!!!

Rok Jaklic rok at soft-trade.si
Wed Aug 15 14:44:31 CEST 2001

At 11:09 15.8.2001 +0200, you wrote:

>Jaz sem jim ¾e pisal. Odgovora pa seveda sploh nisem dobil. No, saj ga niti
>nisem prièakoval. Saj se mi zdi, da vsi maili, ki jih pos¹lje¹ na Telekom
>SiOL ali kam podobno romajo avtomatski v ko¹.
>
>LP,
>
>Davor

Nekako ne morem, da nebi odgovoril na ta reply. Ce me spomin ne  vara, ter
da me niso
javni mediji narobe informiral, imajo v parlamentu pcje, ki temeljijo na
win nt tehnologijah.
V  mnogih primerih in slisanjih sem tudi zasledil, da ima Siol zelo veliko
navezno na M$ in
stvari okoli njega. Nekako sklepam, da jim stvari, ki imajo kakrsnekoli
veze z GNU/Linux-om
zelo smrdijo.

LP, ...Rok