[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Wed Aug 15 22:37:09 CEST 2001

> Obstaja pa tudi varianta da se bazo updejta vsak teden... tudi to sem videl
> na lastne oci, samo postopka ne bi razglasal tukajle...

Umm, narocijo se na na imenik (tako da ga lahko po Netu gledajo),
zaposlijo eno skripto, ki se pelje gor pa dol skozi bazo, ven mece
narocnike, ki so se preselili ali pa jih ni vec (v enem letu tako ali
tako verjetno ne zgubijo vec kot 1% baze) .. cez eno leto pa itak izide
nov (uraden) imenik, in spet zacnejo s frisno bazo, et cetera.

A sem se zmotil ?

Blaz Antonic