[ LUGOS-PROG ] TIS

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Aug 14 01:35:05 CEST 2001

On Monday 13 August 2001 09:59, Davor Guttierrez wrote:

> ®e pred nekaj èasa sem spra¹eval za brskalnik po TIS-u (Telefonski imenik
> Slovenija) v Linuxu. Ali se je kdo lotil ¾e èesa podobnega, ima kdo zamisel
> kako to izpeljati? V èem so njihove baze?

Pred nekaj leti je moj kolega napisal svoj program za brskanje po bazi od
PIRS-a, prebrati tisto bazo je bilo dokaj trivialno, po njegovih besedah.
Kako je pa sedaj s tisom, pa nimam pojma. Ce baza ni nevem kako hudo
kriptirana, potem se jo da z malo debugiranja prebrat... :) One way or
another...

David!