[ LUGOS-PROG ] HTML in MySQL baza, brskanje

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Sat Apr 21 16:34:52 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, Davor Guttierrez wrote:
> Imam en problem in nikakor mi ga na rata resiti. Imam namrec en server s
> podporo za MySQL toda gori ni PHPja. V MySQL bazi imam bazo USR in v njej
> tabelo z imenom LIN. V tabeli LIN so vpisi US, TEL, .... Sedaj bi rabil
> nekako narediti, da bi lahko iskal po tej bazi. S PHP mi je to uspelo, ne
> vem kako pa naj to naredim brez PHPja. Dajte prosim usmerite me na kaksen
> pameten link, ali pa ce ima kdo kao drugo ze narejeno resitev.
>
> Upam, da ste me razumeli kaj potrebujem.

Rabis mysql client, ki se scompila zraven mysqla in ga dobis v ${mysqlhome}/bin imeniku
Tole spodaj je naprimer potem ena skriptica, ki potegne nekaj iz sql baze,
v mojem primeru iz baze Q&A in to potem spece v spremenljivki.

#!/bin/bazh
QA=`mysql -h insane.fpp.edu -u* -p* --batch -N --execute="SELECT * FROM mm ORDER BY RAND() LIMIT 1" qanda| tr "\t" "|"`
Q=`echo ${QA}|cut -d"|" -f1`
A=`echo ${QA}|cut -d"|" -f2`
echo ${Q}
echo ${A}