HTML in MySQL baza, brskanje

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Fri Apr 20 21:11:45 CEST 2001

Pozdravljeni

Imam en problem in nikakor mi ga na rata resiti. Imam namrec en server s
podporo za MySQL toda gori ni PHPja. V MySQL bazi imam bazo USR in v njej
tabelo z imenom LIN. V tabeli LIN so vpisi US, TEL, .... Sedaj bi rabil
nekako narediti, da bi lahko iskal po tej bazi. S PHP mi je to uspelo, ne
vem kako pa naj to naredim brez PHPja. Dajte prosim usmerite me na kaksen
pameten link, ali pa ce ima kdo kao drugo ze narejeno resitev.

Upam, da ste me razumeli kaj potrebujem.

LP,

Davor