dve vprasanji

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Fri Apr 6 21:17:19 CEST 2001

Ziv!

No, jaz imam dve vprasanji.

Prvo - a mi lahko nekdo pove kako napisat preprost programcek v Perlu, ki bo
skreiral novo MySQL bazo in vanjo zapisal recimo en string, nekaj stevilk,
ter en zelo doooolg string (velikosti pa kb recimo).

Druga zadeva je pa bolj splosna. Kako zagnati program v shellu na tak nacin,
da tece tudi ko se odlogiras. Se pravi: ce se telnetam na server in pozenem
nek perl skript mi program tece, dokler se ne odlogiram oz. prekinem zveze.
Jaz pa bi rad da bi bil program pognan tako da bi tekel "neodvisno od mene".

Pa se nekaj - kako v tem primeru nazaj notri pridem? Se pravi da se cez eno
uro telnetam nazaj in pogledam koliko dalec je program ze prisel s svojim
delom?

Tnx.

lp, Matej