vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Tue Apr 3 14:36:25 CEST 2001

Ziv!

Tule imam dva programcka napisana v Perlu. Prvi je webget.pl in dela tako da
v HTML formo vpises URL, on pa preveri ali obstaja in izpise par stvari -
title, stevilo slik, seznam linkov.

Drugi - fileget.pl - naj bi delal isto, s to razliko da naj bi urlje bral iz
datoteke.
Pa ne dela.

Na: http://perl.apache.org/guide/perl.html#my_Scoped_Variable_in_Nested_S
sem nasel neko razlago zakaj funkcija ne dela ce jo klices veckrat. Prvic
dela, drugic in dalje pa ne.

No, pri meni ga podobno lomi, samo zgodi se to da za vsak nov url samo doda
linke k prejsnjim linkom. Ce imam torej 3 urlje, mi linke iz prvega izpise
pravilno, k linkom drugega doda se linke prvega, k linkom iz tretjega pa
doda se linke iz prvih dveh.
Poleg tega bi rad da mi vsak link izpise samo enkrat - ce je na strani 5
enakih linkov, naj napise samo enega (mogoce kvecjemu presteje kolikokrat se
podvoji).

Skratka - ce mi kdo ve pomagati bom hvalezen.
Ali vsaj kam naj se obrnem...

lp, Matej