[ LUGOS-PROG ] Prostor na disku

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Tue Apr 3 08:05:18 CEST 2001

On Mon, Apr 02, 2001 at 04:54:23PM +0200, Gasper Rajsek wrote:
> Zivjo!
>
> Hvala za odgovor, imam pa se nekaj vprasanj.
>
> 1. Poglejte, zdaj sem si skopiral vse v direktorij "/mnt/linux/usr/local" in
> potem sem napisal "ln -s /usr/local /mnt/linux/usr/local".
> Nastala je datoteka "locall" v direktoriju "/mnt/linux/usr/local", zdaj me
> pa zanima ali mora biti ta datoteka "locall" tudi v "/usr/local"?
> 2. Ali lahko zdaj zbrisem direktorij "/usr/local" oziroma bi imel v tem
> direktoriju samo datoteko "locall"?

Aja, no, pozabil sem odgovoriti na prvi dve vprasanji:

Jaz sem ti narobe povedal:

ln -s /mnt/linux/usr/local /usr/local

naredi simbolicno povezavo iz /usr/local -> /mnt/linux/usr/local

locall datoteke (z dvema l) naj ne bi bilo nikjer.

Jaz sem ti povedal vrstni red narobe, zato to popravi.
Ko bos poizkusil z ukazom ln -s ki sem ga zgoraj napisal
ti bo reklo /usr/local already exists, kar pomeni, da ga
moras najprej zbrisat (rm -rf /usr/local, ampak pazi, to
je nevaren ukaz). Kompletno premikanje /usr/local lahko
izvedes tako:

cp -a /usr/local /mnt/linux && rm -rf /usr/local && ln -s /mnt/linux/usr/local /usr/local

ali se krajse

mv /usr/local /mnt/linux && ln -s /mnt/linux/usr/local /usr/local

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer