[ LUGOS-PROG ] Re: [ LUGOS-PROG ] core dump

ibabarovic at yahoo.com ibabarovic at yahoo.com
Mon Apr 2 19:39:43 CEST 2001

On Mon, 2 Apr 2001, Blaz Antonic wrote:

> Ce oboje drzi, bi to pomenilo, da je tisto, kar si ti poslal na listo v
> prejsnjem mailu samo del enega od programov oz. libraryjev. V to nisem
> 100% zihr, upam pa si it stavit (recim en pir :-)))). In ce je temu
> tako, je tisti mail bil popolnoma neuporaben, ti pa si iskal po napacnem
> delu. Ali imam prav ali ne ti bo povedal kdo drug - ce hitreje pa lahko
> preveris sam, ce enostavno odpres doticne filete in jih pregledas - ce
> opazis podobne (enake) stvari v istem vrstnem redu, potem je to to.

Če bi šel stavit bi sedaj verjetno dobil pivo. :)

Prvi del teksta v core fileu:
je iz programa xterm. V njem sem našel naslednji string:

Drugi del teksta pa se je nahajal natanko tak, v knjižnjici
/usr/X11R6/lib/libSM.so.6.0 .

Vseeno pa mislim (MHO), da je tisti fatal error od prej kriv za core dump,
ker se %s in %d v xterm zamenjajo z dejanskimi vrednostmi v core fileu.

Preden upgradeam bi rad ugotovil zakaj sploh pride do core dumpa.
Če se bo core dump ponavljal tudi po upgradeu potem nisem rešil nič.

lp, ivo