[LUGOS-ORG] Udeležba LUGOSa na 2. dnevu souporabe

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Sun May 26 13:21:20 CEST 2013

Ahoj

V soboto, 1. junija 2013 se bo v Kreativna coni Šiška odvijal drugi dan
souporabe[1]. Dan namenjen izmenjevanju idej in materialnih dobrin in pa
druženju ter sodelovanju. Pač v stilu odprte kode in podobno. Sem bil lansko
leto[2] že na tem in je bilo super vzdušje.

Tudi letos bom tam že s Pirati ampak sem razmišljal, da je tale dogodek pisan
na kožo tudi LUGOSu in bi bilo fino če bi se tudi mi malo pokazali javnosti in
predstavili/demonstrirali malo GNU/Linux pa ostale odprtokodne programe in
mogoče tudi imeli kako distribucijo za pošerat tam. Tudi kake prijavnice za v
društvo bi lahko imeli in morda kakega novega člana dobili in potem še ljudi
povabili na piknik.

Lansko leto je GNU/Linux bil prisoten v obliki fantov iz društva Duh časa,
kjer so predstaviuli projekt računalnikov za socialno ogrožene[3]. Pač zbirajo
stare računalnike in gor inštalirajo GNU/Linux in potem to podarijo naprej. In
je bilo kar precej zanimanja za njih tam in so ljudje kar radovedno čekirali
kaj je to za ena stvar k lavfa na kompih.

No, če bi mi bil še kdo pripravljen pomagat potem nas lahko napišem na seznam
kjer se zbira ideje za program[4]. Pa poleg prijavnic bi seveda tud zastavo
obvezno nucal tam.

[1] https://www.facebook.com/events/147595918757341/
[2] http://coworking.si/naj-zivi-1-junij-dansouporabe/
[3] http://www.duh-casa.si/sodeluj/projekti/racunalniki-za-socialno-ogrozene/