[LUGOS-ORG] Sodelovanje društva pri projektu Zavoda za in proti - ACTA (Fwd: Naš ACTA projekt )

Andrej Vernekar andrej.vernekar at gmail.com
Sun Oct 21 17:03:17 CEST 2012

Zdravo,

te dni se določajo podrobnosti programa (Bojana mi je poslala nov osnutek) in
rok do katerega moramo prijaviti svoje prispevke (predavanja, delavnice, ...)
je *5. november*.
Ker nas bo verjetno kar nekaj LUGOSovcev na POT-u ta torek, 23. oktobra
(Ubuntu 12.10 release party) predlagam da se tisti ki želimo sodelovati dobimo
po POTu in pogledamo kaj lahko prispevamo.

Lep pozdrav,
Andrej