[LUGOS-ORG] Sodelovanje društva pri projektu "ACTA - ACTIVE CITIZENS TAKE ACTION"

Andrej Vernekar andrej.vernekar at gmail.com
Sat Nov 3 01:19:40 CET 2012

Zdravo,

5. november (rok za prijavo) se bliža in še enkrat bi vas rad spomnil na
projekt "ACTA - ACTIVE CITIZENS TAKE ACTION" Zavoda za in proti, pri katerem
sodelujemo.
(http://www.zainproti.com/web/index.php/project-description-active-
citizens.html)
Sedaj imamo še možnost da s svojimi prispevki vplivamo na izbiro tem.
Če ima kdo zanimivo temo, naj prosim sporoči. Poleg ACTE in naslednikov spada
sem še širše področje "intelektualne lastnine" kjer verjetno tudi mi lahko kaj
prispevamo...

Lep pozdrav,
Andrej