[LUGOS-ORG] Fwd: Konferenca na balkanu

Jaka Kranjc smgl at lynxlynx.info
Mon Jun 25 18:45:47 CEST 2012

BALKON gre dalje :)
https://events.lugons.org/?page_id=2

zgleda se je prvotni mail zgubil.

---------- Forwarded Message ----------

Subject: Fwd: Konferenca na balkanu
Date: Monday 25 of June 2012, 16:47:53
From: Žiga Mlinar <zxy at lugons.org>
To: smgl at lynxlynx.info

-------- Original Message --------
Subject:
Konferenca na balkanu
Date:
Mon, 07 May 2012 21:12:13 +0000
From:
Žiga Mlinar <zxy at lugons.org>
To:
lugos-org at lugos.si

Pozdravljeni,

javljam se vam, kot sem obljubil pred nekaj časa, ko smo se srečali v
Kiber pipi. Takrat sem vam predstavil projekt računalniškega kongresa na
Balkanu, ki je bil takrat še v zametkih. Sedaj se svar razvija. Interesa
je od Slovenije do Makedonije prav z vseh področij.

Spodnji link je stran, na kateri si lahko ogledate dogajanje in napredek
organizacije dogodka. Narejena je mailing lista in odprt irc kanal.

        Web:   https://events.lugons.org
        IRC:    irc.freenode.net channel: #BalCCon

To je trenutno vse, o novostih pa se še oglasim.

Pozdrav

Žiga - zxy

To err is humor