[LUGOS-ORG] Povabilo na 1. dan odprte kode na FIŠ - 16. Marec 2011

Nino Vranešič nino.vranesic at elnino.si
Sat Jan 29 10:26:24 CET 2011

Pozdravljeni vsi člani Lugosa in njegove mailing liste!

Moje ime je Nino Vranešič, študent Fakultete za informacijske
študije<http://www.fis.unm.si/>,
tudi predstavnik študenstkega sveta fakultete. Na Fakulteti za informacijske
študije v Novem mestu bomo organiziral 1. Dan odprte kode na FIŠ. Dogodek je
predviden za 16. Marec 2011. To bo dan kjer se bo govorila o odprti kodi in
sorodnih vsebinah. Dan je namenjen tako študentom kot tudi širši javnosti.
Predvsem želimo vzpodbuditi razvoj in uporabo odprte kode in jih seznaniti z
prednostmi. Več informacij zaenkrat ne morem podati.

Na vas pa se obračam s prošnjo, da bi nekdo iz Lugosa prišel predstaviti
dejavnosti, ki jih izvajate, kaj o odprti kodi, ter mogoče kaj aktualnega iz
tega področja. Hkrati vabim vse akterje odprte kode v Sloveniji, da se
udeležijo 1. Dneva odprte kode na FIŠ in tudi predavajo o določeni tematiki.

Za vsa mnenja, vprašanja sem na voljo. Prosim če me zainteresirani
kontaktirajo na nino.vranesic na elnino.si

Lep pozdrav,  Nino V.