[LUGOS-ORG] Projekt podprtost linuxa

Andrej Znidarsic andrej.znidarsic at gmail.com
Thu Jul 22 13:01:27 CEST 2010

Hvala za spodbudo.

@Jan:
Sem dodal novo kategorijo
Ti kar pridno dodajaj ponudnike.
Ko bo dodanih dovolj ponudnikov bo na njih mogoče lažje vršiti pritisk
oziroma jih motivirati k boljši podpori linuxa.

@Robert:
V storitvah je že vključena podpora za tiste storitve (za zlati znak lugosa
mora podnudnik na svoji spletni strani linux naštet med podprtimi
operacijskimi sistemi, ter mora tehnična podpora nuditi podporo tudi linux
uporabniku. To se mi zdi dobro zato, ker uporabnik pogleda samo pod eno
postavko in mu ni treba iskati pod storitvijo in nato še pod podporo za
storitev.
Sicer pa po mojih izkušnjah kakovost storitve (tudi pri istemu ponudniku)
močno niha, odvisno od tega kdo je takrat na drugi strani žice.

Upanje je v naših odločitvah.