[LUGOS-ORG] Piknik

Andrej Vernekar andrej.vernekar at moj.net
Fri May 29 16:41:06 CEST 2009

Zdravo,

na facebooku je se 15 ljudi reklo "da morda pride" - koliko jih bo v resnici
(1,2 ali 3?) pa ne vemo.
Po moji oceni nas bo verjetno tam okoli 15 (nekateri LUGOSovi funkcionarji imajo
(upravičene) pomisleke glede facebooka in se tam ne bodo prijavili :)
Da vidimo, ali bom zadel ...

Pa ne pozabi poslati danes poslati opomnika na *vse* liste - če prav vidim, je
tole šlo samo na Lugos-org.
Je kdo obvestil druge skupine (ubuntu.si itd?)

Lep pozdrav,
Andrej