[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Andrej Vernekar andrej.vernekar at moj.net
Thu Jan 8 18:30:25 CET 2009

Andraž, povzetek je pokril vse točke.

Samo še informacija za vse na lugos-org, ki morda ne berejo dot.kde.org - Jure
je dogodek prijavil med uradne KDE dogodke (v bistvu je on odprl članek), tako
da sedaj ni poti nazaj - dogodek BO!
http://dot.kde.org/1231109318/
http://wiki.kde.org/tiki-index.php?page=KDE%204.2%20Release%20Party
Trenutno je prijavljenih že 6 lokacij. Upam da je gornje spodbuda tudi za koga,
ki bere listo in še okleva ...

Glede programa pa - moje predavanje bo skupaj z vprašanji dolgo dobre 1/2 ure,
da nam ne bodo ljudje ušli:)
Tudi ostala predavanja naj bodo raje krajša in poljudna.
Ideja je tudi, da ne bo šlo suhoparno naštevanje novosti ampak recimo "odgovor"
na vprašanje, ali je KDE 4.2 končno uporaben za povprečne ljudi
(no, saj vemo kak bo odgovor, ampak to moramo še demonstrirati :)

Lep pozdrav,
Andrej