[LUGOS-ORG] Fwd: Sodelovanje

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Dec 1 18:08:39 CET 2009

-------- Original Message --------

Pozdravljeni! Moje ime je Marko Sluga in v sodelovanju z Zvezo
Prijateljev Maldine Slovenije organiziram zbiranje starih računalnikov
za pomoči potrebne otroke, ki jih nimajo. Trenutno pripravljamo letak in
mailing, katerega bi razposlali po raznih točkah, kot so npr. sejmi,
trgovine, velika podjetja itn. Če bo akcija uspešna, bomo podarili prav
vsakemu pomoči potrebnemu otroku svoj računalnik (akcija bo trajala
kolikor bo potrebno). Glede na to, da pričakujemo, da veliko
računalnikov ne bo imelo licenčnega OS, bi le-tem namestili neko
distribucijo linux-a, in me zanima, če bi to akcijo podprli. Če ste
zainteresirani za sodelovanje v akciji, je dovolj le to, da man ponudite
brezplačno uporabo vašega logotipa, lahko pa tudi ponudite svojo pomoč v
obliki starih računalnikov, lastnega dela (čiščenje in namestitve
računalnikov) ter širjenja besede o akciji. Denarnih prispevkov direktno
ne bomo sprejemali. V pričakovanju vašega odgovora vas lepo pozdravljam,
Organizator akcije, Marko Sluga ( marko.sluga at gmail.com )