[LUGOS-ORG] 1. Dan odprte kode - 3.april 2008

Oto Brglez oto_brglez_ml at hotmail.com
Tue Mar 25 17:11:02 CET 2008

Lep pozdrav!

Žal je celoten dogodek brezplačen in "neprofiten"... Denar sponzorjev gre v glavnem za pogostitev in promocijo dogodka... Tako, da žal nihče ne dobi denarja.

Bo pa na koncu pogostitev... ;)

Pozdrav!
Oto Brglez ml.

P.s.: Event je tudi na facebooku, kjer lahko poprosiš ostale udeležence, če imajo kakšno mesto v avtu.