[LUGOS-ORG] 1. Dan odprte kode - 3.april 2008

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Mon Mar 24 12:49:55 CET 2008

On Sunday 23 of March 2008 22:26:40 Robert Ludvik wrote:
> Andrej Vernekar pravi:

> Jaz žal ne morem iti. Organizatorjem sem že potrdil mojo ne-udeležbo.
> Lp

Aha ni panike. No saj z ICS se tudi še nisem peljal, pa v tisti konec z vlakom
tudi še ne, tako da bo to tudi zanimivo.

Aja. Glede na odgovore prej, mi pa še vedno ni jasno, ali za "Predstavitev
odpte kode in organizacije Lugos" že imamo predavatelja, ali se kar jaz
začnem pripravljati.

Lep pozdrav,
Jure Repinc

--