[LUGOS-ORG] Lugos in Linux dan 11

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Feb 26 18:04:52 CET 2008

Andraz Sraka je rekel(la):

> lahko bi zlobno rekel, ce bo Lugos in Opensource v Sloveniji imel kaj od
> tega .. je tudi to dobra reklama :)
Mah, in sedaj ob vsej tej zlobi naj se jaz našemim v pingvina in grem šetat po
obzidju. Ajme, ajme. Morda bi bilo bolje gledat na svet v manj črnih očalih. :)
Torej, kdo bo predstavil Lugosove vrtičke? Vodje projektov na plan s poročili. Tako
ali tako jih morate pripravi za skupščino, ki bo tudi aprila.

lp, Boštjan Janežič