[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Sep 17 16:27:17 CEST 2007

re

On Mon, 2007-09-17 at 15:47 +0200, Jure Repinc wrote:
> Sem dodal na stran navodila za dodajanje novic in dogodkov. Upam da so
> dovolj razumljiva. Težko se mi sploh ne zdi.

Ja, ravnokar sem cez postopek in je treba povedati, da je koncno plone
upedenal ta svoj editor, da je web2.0 alike in ni cisto nic drugacen od
raznih wordpressov :)

> Zaenkrat sem kar nastavil, da lahko novice dodaja vsak prijavljen
> uporabnik. Seveda mora pred dokončno objavo na strani prispevek
> pregledati še urednik (trenutno sem to samo jaz. se še kdo javi?)

jaz se sam ponudim .. da bom submital kaksen clanek, glede na to da se
ze dela taka vrsta piscev in da verjeto ti sam ne bos sfolgal vsega
obdelat :) Ce se pa se kdo javi, pa toliko boljse .. ce pa kdo se
karkoli napise, pa se toliko lepse :)

lp,
 Andraz

--