[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Sep 11 18:10:22 CEST 2007

re

On Tue, 2007-09-11 at 13:00 +0200, Janko Mivšek wrote:

> Vsi taglavni imate čas predavati na raznih prireditvah, na TV (če se
> ne motim) itd, pa ne bi imeli časa za kak stavek ali dva na mesec na
> blogu? Mimogrede, s tem ste ravno toliko vidni če ne še bolj, kot na
> kaki konferenci ali TV :)

Pa se ti zdi, da "taglavni" to radi pocnejo? Trenutna situacija je bolj
v smislu, da Lugos je nekam povabljen, UO nima druge izbere kot da sam
sebe potunka, da vsaj zgleda da se nekaj premika in da se Lugos sploh se
kje pojavi. Za marsikatero zadevo ni ljudi, ki bi jo izpeljali, ljudi,
ki bi predavali ...Tu, pa tam nam kdo drug (poleg UOja) priskoci na
pomoc oz. uspemo nazicati se kaksnega predavatelja itd ..

Da ne govorim, koliko smo trenutni aktivni posamezniki zasedeni, da se
nam ne uspe niti zbrati na sestanku, ki bil bil sklepcen. Ves nekateri
vec nismo/niso tako rosno mladi, tako da so tukaj se druge prioritet ala
druzina, sluzba, prijatelji, ostali hobiji, itd ..

Mislim, da je cisto premalo pricakovati, da bo teh bogih 10 ljudi zdaj
se toliko bolje migalo in bo s tem pritegnilo se vec posameznikov, ki se
bodo "aktivirali".

Kot je rekel Bostjan J. in se pred njim Andraz - "Just DO it!", mislim
povej kaj bi rad pocel, kako bi rad pocel in mi te bomo podpirali in ti
pomagali, ce bo to dobro za drustvo, Linux in vso ostalo odprto kodo pri
nas in v svetu :)

Drustvo vsako leto poskusa izpeljati cimvec projektov, pa ko bi vsaj
obisk bil temu primeren, da bi rekli, da se "nam" je "splacalo". Jaz
osebno bi bil ze vesel, ce bi kak procent nasih clanov, bralcev
mailinglist/lugosovih prijateljev kdaj priselo na kaksen sestanek; da bi
skupscine bile bolje obiskane; da bi ostali eventi bili bolje
obiskani .. da ne govorim, da ce bi pa se kaksen procent teh ljudi
ponudil kaksno pomoc pri vsem tem ..

> No, to ni zloraba, to je "vzpodbuda" :) Ljudje pač ne delamo, kar že
> delamo kar tja v dan, vedno je odzad nek vzrok, nek vzgib. Vse kar je
> treba je najti ta vzgib in ga vzpodbuditi, pa rata marsikaj, npr.
> Linux?

sej to se na momente sprasujemo, kaj vse moramo / lahko ponuditi, da
bomo bolj zanimivi. Pa toliko enih projektov se odvija, pa v toliko
projektih bi zeleli sodelovati pa nimamo cloveksih kapacitet ..

> Res ne, mora pa dati prvo vzpodbudo, poriniti kepo, da se začne sama
> valiti po bregu navzdol. Nekdo pač mora to storiti.

Ce poves KAKO to storiti, mislim, da se bo UO z veseljem dodatno
zrtvoval, da bo vse skupaj spravil v pogon. Ampak moras nekako tudi malo
razumeti, da smo posamezniki ze malo "izstroseni" in brez neke
motivacije, glede na trenutno stanje, ker smo v zadnjem casu probali ze
marsikaj.

Z drugimi besedami - rabimo sveze ljudi, sveze ideje, svezo energijo!!

Ljudje, dejte prosim povedat kaj bi radi v zameno .. prevzamite krmilo
te ladje in odpljujmo v svetlejso prihodnost! :)

> Točno, nekaj se je zgodilo in stvari so se začele odvijati. In zgodilo
> se je vsem na očeh. Torej se mora tudi v bodoče. In kaj je bolj
> učinkovitejšega in bolj na očeh kot občasno kaj na blog vreči?

huh .. kdo se javi, da bo skrbel za to "atrakcijo" ? Ker dvomim, da bo
predsednik ali pa UO nasel se cas za to. Ze zapisnika zadnje skupscine
nismo uspeli "roditi" na spletni strani??!

> Zavedati se moramo tudi, da je Lugos neke vrste blagovna znamka, ki
> ima težo in pisati v imenu Lugosa je vse kaj drugega kot pisati na kak
> drug forum. To pa pomeni tudi dodatno težo mislim pišočega! S tem pa
> tudi veljavo in spoštovanje. Kar pa je eden od vzgibov, ki ga ima vsak
> od nas.

.. so se vse lepo in prav slisi, ampak za moje pojme je Lugos zaspal na
svojih lovorikah, nove generacije pa se lovorik ne vidijo :) Dejmo si ne
metat peska v oci .. Pa ni problem, da je Lugos ne miga, bolj je
problem, da to je max. kar z toliko aktivnimi ljudmi Lugos lahko naredi.

Kot sem ze napisal Lugos = ljudje .. in samo ljudje lahko spremenijo
zadeve na boljse, pa ce tudi pisejo bloge. Samo teh ljudi zal NI.

> Pozabil si na predpogoj: najprej mora društvo migati (čimbolj javno),
> potem se bodo pa že našli. Kajti zgled vleče, so včasih rekli in to še
> vedno velja.

Pa mislis, da lahko posamezniki migamo se bolj (javno)? Ce nas bo vec
migalo (javno) bo mogoce vecji efekt. Se enkrat polagam na srce vsem, ki
to berete - Lugos VAS potrebuje!!

> No, kaj od vsebine bi že prispeval, iz področja spletnih tehnologij
> zagotovo. Lahko obljubim da bi bil "priden" in to počel redno. Na
> ostalih pa je, da poprimete tudi vi.

huh .. beri zgoraj. Ce bos malo pogooglal, kaj vse je drustvo v zadnjem
casu pocelo in posamezniki v imenu drustva itd, bos prisel do zakljucka,
da se zelo zelo miga, samo efekta o katerem govoris ni.

> Čez nekaj časa (ne takoj!) bodo pa tudi rezultati, ne se bat. Pa še
> lepo merljivi so v tem primeru, lepo pogledaš na statistiko in se
> naslajaš, kako si bran :)

Branost ni vse .. danes si ze bran ce si ze samo full polinkan, pa ce
tudi nimas pametne vsebine. Kar se casa in rezultatov tice, lahko v
arhivu mailingliste / zapisnikih UOja preberes, da te akcije kako priti
do vecjega efekta potekajo ze zadnjih nekaj let. Janko, kot tudi vsi
ostali, vabljeni, da se udelezite kaksnega od naslednjih sestankov
drustva Lugos.

lp,
 Andraz

--