[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Tue Sep 11 13:00:38 CEST 2007

Andraž živjo!

Andraz Sraka wrote:

> in predvsem na tem mislim, da je potrebno delati v drustvu.

> No, tukaj je pa ze prvi problem, ker enostavno ni cloveka, ki bi imel
> tako "dolznost" .. in kljub temu, da je drustvo ze parkrat ponudilo
> "protiplacilo v materialu/.." takega kandidata se vedno ni :(

Saj res, besedica dolžnost ni ravno v čislih v teh cajtih. Več pa spodaj.

> [...]
> zgodilo na podrocju odprte kode je pa zadeva ze zato pestra, ker imamo
> en kup slovenskih "portalov", ki ravno to pocnejo..
>
> mogoce bolj smiselno, kar se bloga tice, da bi imel Lugos svoj "planet",
> kjer bi se akumoliral posti z blogov nasih clanov :) (Jure, znamo tole v
> Plone integrirat ali je potrebno vzeti kaksen planet-rss agregator
> software)

> Hehe .. a mislis, da vsi "taglavni" imajo cas pisati se blog? Sicer pa
> sej je bilo mozno videti, kaj so "glavni" scaral s spletno stranjo
> prejsni teden. Bilo je bolj zabavno in dinamicno, kot blog .. to je

Vsi taglavni imate čas predavati na raznih prireditvah, na TV (če se ne
motim) itd, pa ne bi imeli časa za kak stavek ali dva na mesec na blogu?
Mimogrede, s tem ste ravno toliko vidni če ne še bolj, kot na kaki
konferenci ali TV :)

> E, pa smo spet na zacetku. Drustvo samo po sebi ni zanimivo, lahko se ga
> da pa zlorabit kot "orodje", ki omogoca ljudem moznosti do zanimivega.
> Torej druzenje / financno podporo / iskanje sponzorjev / hardware / ...

No, to ni zloraba, to je "vzpodbuda" :) Ljudje pač ne delamo, kar že
delamo kar tja v dan, vedno je odzad nek vzrok, nek vzgib. Vse kar je
treba je najti ta vzgib in ga vzpodbuditi, pa rata marsikaj, npr. Linux?

> Drustvo samo smo mi .. mi vsi clani, mi vsi, ki smo "pametni" na
> dopisnih seznamih, mi vsi ki (ne)delamo in (ne)skacemo v imenu drustva
> Lugos okoli. Jaz mislim, da je napacno misljenje, ce se caka na UO, da
> se bo kaj zgodilo ali pa da bo vse skupaj postalo zanimivo. UO ne more
> hrati voditi zadevo in hrati biti glavni "zabavljac" okolice.

Res ne, mora pa dati prvo vzpodbudo, poriniti kepo, da se začne sama
valiti po bregu navzdol. Nekdo pač mora to storiti.

> v zadnjih 14 dneh ste verjetno bili prica sokantni provokaciji - ti.
> antipropagandi na spletnih straneh drustva Lugos. Dovolj dober
> "rezultat" tega je ta dialog, ki se je zacel odvijati.

Točno, nekaj se je zgodilo in stvari so se začele odvijati. In zgodilo
se je vsem na očeh. Torej se mora tudi v bodoče. In kaj je bolj
učinkovitejšega in bolj na očeh kot občasno kaj na blog vreči?

Zavedati se moramo tudi, da je Lugos neke vrste blagovna znamka, ki ima
težo in pisati v imenu Lugosa je vse kaj drugega kot pisati na kak drug
forum. To pa pomeni tudi dodatno težo mislim pišočega! S tem pa tudi
veljavo in spoštovanje. Kar pa je eden od vzgibov, ki ga ima vsak od nas.

> Zalostno pri tem je, da so vsi ostali prej ugotovili, da je s spletno
> stranjo karkoli narobe, kot clani drustva in ljudje na teh
> mailinglistah :)

> Torej zanesenjaki, kje ste?? :) Za enkrat poznam/vidim bolj malo takih
> zanesenjakov ..

Pozabil si na predpogoj: najprej mora društvo migati (čimbolj javno),
potem se bodo pa že našli. Kajti zgled vleče, so včasih rekli in to še
vedno velja.

> [...]
> kot 5), ki bo furalo vseebino in pedenalo to spletno stran. Dosedaj sem
> toliko sebe angaziral, da sem bil pripravljen tudi sistemsko podpreti in
> skonfigurirati zadeve, samo da bodo ljudje imeli orodje, da bodo lahko
> delali in ustvarjali vsebino...
>
> tako, da Janko pred tabo je velik izziv. Z veseljem angaziram vse
> administratorje streznika, kot tudi sebe potunkam, da se postavi nekaj
> novega na sistemski ravni, ce bos zbral ekipo, ki bo resno delala na
> vsebini in uredila vso vsebino za nazaj, kot tudi za naprej. Kaj pravis?

No, kaj od vsebine bi že prispeval, iz področja spletnih tehnologij
zagotovo. Lahko obljubim da bi bil "priden" in to počel redno. Na
ostalih pa je, da poprimete tudi vi. Čez nekaj časa (ne takoj!) bodo pa
tudi rezultati, ne se bat. Pa še lepo merljivi so v tem primeru, lepo
pogledaš na statistiko in se naslajaš, kako si bran :)

Lep pozdrav
JAnko

--
Janko Mivšek