[LUGOS-ORG] [LUGOS-WEB] Aida/Web kot strežnik in CMS?

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Sep 10 15:14:26 CEST 2007

re

On Mon, 2007-09-10 at 10:37 +0200, Janko Mivšek wrote:

> To je res, vsebina je bila in je še vedno problem.

in predvsem na tem mislim, da je potrebno delati v drustvu.

> Je že res, da je to njihova dolžnost, pa vseeno.

No, tukaj je pa ze prvi problem, ker enostavno ni cloveka, ki bi imel
tako "dolznost" .. in kljub temu, da je drustvo ze parkrat ponudilo
"protiplacilo v materialu/.." takega kandidata se vedno ni :(

> Mimogrede, kaj pa blog, na katerega napišete sem ter tja (recimo 1x
> tedensko) kaj zanimivega iz sveta Linuxa in odprte kode?

.. tudi v tej smeri se je ze razmisljalo. Torej, ce bi raje Lugos imel
svoj blog in to je to. Pa tudi ta ideja ni obrodila sadov, ker je spet
isti problem - kdo bo pisal in kaj. Glede na vsebine, kaj novega se je
zgodilo na podrocju odprte kode je pa zadeva ze zato pestra, ker imamo
en kup slovenskih "portalov", ki ravno to pocnejo..

mogoce bolj smiselno, kar se bloga tice, da bi imel Lugos svoj "planet",
kjer bi se akumoliral posti z blogov nasih clanov :) (Jure, znamo tole v
Plone integrirat ali je potrebno vzeti kaksen planet-rss agregator
software)

> Iz vašega osebnega zornega kota, ne samo s prepisovanjem novic!.
> Pisali bi ga najmanj vsi taglavni v Lugosu, od predsednika navzdol.

Hehe .. a mislis, da vsi "taglavni" imajo cas pisati se blog? Sicer pa
sej je bilo mozno videti, kaj so "glavni" scaral s spletno stranjo
prejsni teden. Bilo je bolj zabavno in dinamicno, kot blog .. to je
potreba priznati :)

> Vsekakor! Ljudje pa pridejo, če jim le društvo zanimivo in v njem
> vidijo izpolnitev svojih želja, ambicij, stremenj.

E, pa smo spet na zacetku. Drustvo samo po sebi ni zanimivo, lahko se ga
da pa zlorabit kot "orodje", ki omogoca ljudem moznosti do zanimivega.
Torej druzenje / financno podporo / iskanje sponzorjev / hardware / ...

> Za zanimivost pa mora spet poskrbeti najprej društvo samo. Kura-jajce
> problem pač.

Drustvo samo smo mi .. mi vsi clani, mi vsi, ki smo "pametni" na
dopisnih seznamih, mi vsi ki (ne)delamo in (ne)skacemo v imenu drustva
Lugos okoli. Jaz mislim, da je napacno misljenje, ce se caka na UO, da
se bo kaj zgodilo ali pa da bo vse skupaj postalo zanimivo. UO ne more
hrati voditi zadevo in hrati biti glavni "zabavljac" okolice.

> A čisto konkretno - z zgoraj omenjeno idejo o blogu in z zavezo vsaj
> predsednika, da sem pa tja kaj napiše se bo gotovo obrnilo na bolje.

v zadnjih 14 dneh ste verjetno bili prica sokantni provokaciji - ti.
antipropagandi na spletnih straneh drustva Lugos. Dovolj dober
"rezultat" tega je ta dialog, ki se je zacel odvijati.

Zalostno pri tem je, da so vsi ostali prej ugotovili, da je s spletno
stranjo karkoli narobe, kot clani drustva in ljudje na teh
mailinglistah :)

> Kajti s tem bo društvo pokazalo, da miga! Potem se bodo pa že našli
> zanesenjaki, ki bodo vskočili na pomoč.

Torej zanesenjaki, kje ste?? :) Za enkrat poznam/vidim bolj malo takih
zanesenjakov ..

> No, tu bo z Aido lažje, zanjo imate pač nekoga kar doma, ki jo do
> obisti pozna :) Ter jo dnevno poganja na svojih strežnikih in skrbi za
> arhive ter varnost. Pa še kar nekaj ljudi tu po Sloveniji lahko
> štejete zraven.

Bom takole rekel .. mi je cisto vseeno (pa verjetno UOju tudi), kaj za
ena tehnologija je spodaj, ce se bo naslo dovolj ljudi (pomoznosti vec
kot 5), ki bo furalo vseebino in pedenalo to spletno stran. Dosedaj sem
toliko sebe angaziral, da sem bil pripravljen tudi sistemsko podpreti in
skonfigurirati zadeve, samo da bodo ljudje imeli orodje, da bodo lahko
delali in ustvarjali vsebino...

tako, da Janko pred tabo je velik izziv. Z veseljem angaziram vse
administratorje streznika, kot tudi sebe potunkam, da se postavi nekaj
novega na sistemski ravni, ce bos zbral ekipo, ki bo resno delala na
vsebini in uredila vso vsebino za nazaj, kot tudi za naprej. Kaj pravis?

> Da ne govorim o tem, da je dosti enostavnejša od Plone/Zope. Pa še
> oblikovno ni kar kopija ene in iste oblike kot je to zelo običajno pri
> Plone spletiščih.

ti cisto verjamem ..

lp,
 Andraz