Re: [LUGOS-ORG] Slovenija je izglasovala "abstain" (vzdržano, brez mnenja) za OOXML

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Sat Sep 1 15:13:57 CEST 2007

Najprej najlepša hvala vsem, ki ste se v imenu LUGOS-a trudili za
plemenit cilj!

Me pa ob tem posebej čudi stališče Fakultete za elektrotehniko,
računalništvo in informatiko (FERI) iz Maribora. Kaj so res tako hudo
prodane duše, da so pozabili na akademsko nevtralnost in odkrito
podpirajo neetična ravnanja Microsofta? Upam, da le ni tako, bi pa bilo
zanimivo slišati njihove argumente.

Lep pozdrav
Janko