[LUGOS-ORG] Fwd: siuug.org Meeting2k7

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Mon Oct 8 12:29:46 CEST 2007

Hojla!

Jaz sem bil lani na njihovem eventu (hmm, mogoče je bilo pa že
predlani) in sem poskušal kakšne vezi napeljat, da bi kdo kaj predaval
pa da bi kaj sodelovali, ampak oni so še hujši vrtičkaji :P In kot vsi
ostali se tudi oni bojijo LUGOS-a :)

Lahko pa pokažemo, da podpiramo njihov event (najava, novica, link),
mogoče bi jih LUGOS celo sponzoriral z ene 100Eur pa s kakšnim
predavanjem.

Srečno, Mikka