[LUGOS-ORG] Mandriva Linux 2008 Install Fest

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Tue Oct 2 13:34:12 CEST 2007

Ahoy

Od Mandrive sem dobil e-pošto, kjer sporočajo, da okoli 18. novembra
poskušajo po svetu skoordinirati namestitvene zabave ob izdaji Mandriva
Linux 2008. Več tukaj:
http://wiki.mandriva.com/en/Community/Events/Installfest2008

No opazili so, da smo Slovenci zelo pridni pri prevajanju Mandrive in
jih zanima, če se pri nas tudi pripravlja kak dogodek v zvezi z izdajo
oziroma ali bi bili pripravljeni speljat kak tak dogodek.

Se vam zdi da bi bilo v redu zorganizirat tole stvar?

No če bi bili za, potem verjetno sama namestivena zabava nebi bila
preveč zanimiva. Ali pač?

Bolj sem imel v v mislih, da bi bilo to bolj kot druženje uporabnikov
Linuxa (ne samo Mandrive). Na druženju, pa bi imeli kratka predavanja v
zvezi z Mandrivo. Recimo:
* Zgodovina Mandrive
* Predtavitev novosti v Mandrivi 2008
* Predstavitev LUGOS-a

Dobro bi bilo mogoče tudi stopiti v stik s slovenskim podjetjem Opinfos,
ki je kot vidim povezano z Mandrivo. Je mogoče še kako drugo zako
podjetje? No tudi to podjetje bi lahko imelo kako kratko predstavitev
svojih izdelkov in kako so povezani z Mandrivo.

Najprimernejši kraj srečanja bi verjetno bila kar Kiberpipa, če le imajo
prosto.

Kaj pravite?

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/