[LUGOS-ORG] Plone

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed May 16 17:44:38 CEST 2007

Andraz Sraka pravi:
> re

> no super. Mogoce ne bi bilo slabo, da bi se nam pridruzil na enemu od
> prihodnih sestankov (ta sicer se ni bil sklican) in bi mogoce rekli
> nekaj na temo spletne strani ala kako se lotiti prenove oz. kako
> nadgraditi plone in ga mogoce povezati z LDAP bazo userji itd ..
Seveda, bom prišel na sestanek. Pa mogoče bi bilo spet dobro obudit
pogovore o združevanju s stranjo Linux Pri Nas. Tako da bi bilo super če
pride še Jaka Kranjec (lynx) na sestanek.

> No .. tudi ce vse "razfukamo" mislim, da slabse skoraj ne more biti :)
> Azurnost je itaq na vrhuncu.
Hehe vzeto na znanje :)

> huh .. drzna ideja, ampak ne vem kako bi jo lahko uresnicili ..
Vem da se da nekako povezati, ker imamo pri projektu Thousand Parsec
povezano. Ne vem pa ali se to da s produkti za forume na Plone (če se
bomo na koncu odločili za to). No bom še malo raziskal stvari pa se bomo
na sestanku bolj podrobno zmenili.

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/