[LUGOS-ORG] Plone

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed May 9 20:58:59 CEST 2007

Miha Tomšič pravi:
> Hojla!

> Predvsem vsebinsko in organizacijsko, ker enih stvari sploh ni gor, do
> drugih pa klikaš in klikaš... če sloh veš, kaj bi kliknil in zakaj...
> www.lugos.si je zaenkrat precej štorast in uporabniku neprijazen. Tudi
> urednikom ni najbolj prijazen. Baje bi pomagal prehod na novejši
> plone.
>
> Še vedno tudi nismo dodali foruma, kar marsikateri uporabnik pogreša.
>
> Koga zanima ta izziv? Za uspešno delo ponujamo nagrado v obliki
> uporabe LUGOS-ove strojne opreme.

Mogoče bi jaz lahko poskusil s tem. Sem se udeležil štirih delavnic o
Plone, ki so malo nazaj potekali v Kiberpipi, tako, da se mi zdi da sem
se kar precej naučil. No vsaj osnov.

V igri je bila celo možnost demonstracije nadgradnje na novi Plone z
uporabo Lugosove strani, a nam je na žalost zmanjkalo časa. Ampak baje
naj nebi bilo težko in amo lepo slediš navodilom.

Glede foruma bi pa mogoče bilo dobro uredit tudi to, da je na nek način
povezan z dopisnimi seznami. Recimo en oddelek na forumu povezan z enim
dopisnim seznamom, tako da ko se nekaj doda na forumu se pošlje še na
dopisni seznam, in ko nekdo pošlje nekaj na dopisni seznam se to pač
pokaže tudi v ustreznem oddelku na forumu.

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/