[LUGOS-ORG] 10. obletnica društva in wikipedia

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Sun Mar 4 13:03:43 CET 2007

Hojla!

Pred skupščino je idealen čas, da se društvo malo poukvarja samo s
sabo. Ker letos odteka deseto leto skupnega društvovanja, bi se
spodobilo, da 11.redni skupščini 17.03. dodamo še malo veselice. Res
je, da smo zelo pozni za organizacijo česa večjega in uradnega, kamor
bi lahko povabili tudi naše poslovne partnerje in sodelavce. Brez
problema pa skupščini pritaknemo manjšo pogostitev in neformalno
druženje.
Povabiti moramo (naj povabimo vse iz teh organizacij, odzvali se bodo
itak samo zainteresirani?): HSL, DataCenter, Kiberpipo, Kiblo,
Ljudmilo, linux.prinas, ubuntu.si, unix.si, prijatelje z liste OKO in
sodelavce inštituta OKO, ŠOUP, PEF v Kopru, DID, Housing, Agenda,
Delo, ISG, GV Izobraževanje, DD Tabor... in ostalo mnoštvo ljudi, s
katerimi smo v preteklosti sodelovali in verjetno še bomo.

Prosim, če mi malo pomagate pri temle seznamu in neurjenju po lobanji!

V prihodnjih dneh pa pričakujte še debato o poslanstvu društva, o
sodelovanju s sorodnimi skupinami in organizacijami in o planu dela za
prihajajoče leto itd...

Na Wikipediji sem opazil škrbino, ki bi jo lahko z malo truda
zapolnili do skupščine:
http://sl.wikipedia.org/wiki/Lugos

So kakšni prostovoljci, ki bi v škrbino nasuli amalgama?

Lep dan in srečno, Mikka