[LUGOS-ORG] Pomoč projektu wlan-lj

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Sat Jun 23 06:30:26 CEST 2007

Hojla!

V društvu LUGOS smo na včerajšnjem sestanku upravnega odbora sklenili,
da društvo za celoten projekt alocira sredstva v višini 1500 Eur. Za
začetek bomo pokrili nakup routerjev: 5xLinkSys in 5xBuffalo. Za nakup
oz. izdelavo antene zaenkrat ne bomo vlagali sredstev, ker
pričakujemo, da tudi udeleženci projekta sami oz. na kak drug način
dobijo sredstva za nakup ali izdelavo anten. Govora je bilo tudi o
sodelovanju z radioamaterji, ki bi baje z veseljem pomagali.

Andraž Sraka, ki tudi sodeluje pri projektu wlan-lj, bo pripravil
pravilnik in popis, kdo in kako opremo uporablja.

V naslednjem tednu bo predračun plačan, tako da pričakujemo, da bo
oprema že kmalu na voljo.

Lep vikend in srečno

Miha Tomšič
Predsednik društva LUGOS