[LUGOS-ORG] Brezžično omrežje

Jure Koren jure at hehe.si
Mon Jun 11 10:05:03 CEST 2007

On Monday 11 June 2007 08:31, Robert Ludvik wrote:
> Miha Tomšič pravi:

> Kaj vse je treba dandanes verjet ;-)

Tega ni treba, pa jaz vseeno verjamem. Javim se, da spišem dodatek za wrt
firmware, ki bo vse slike velikosti standardnih oglaševalskih pasic, ki
potujejo skozenj, realnočasovno nadomestil s slikami pingvinov, govedi,
velikih kač in drugih informacijskih živali. Potem bo to zagotovo promoviralo
prosto programje. Žal bodo linki na pasicah ostali enaki, saj se mi zdi
cenzura samih spletnih strani etično nesprejemljiva (napram prikupnim
živalicam namesto grozodejnih poskakujočih in utripajočih reklam). No, to je
delno šala, a vendarle zanimiv eksperiment.

+10, če to kaj šteje. Lahko tudi več.

Srečno!

--
Jure Koren, unix developer