[LUGOS-ORG] Brezžično omrežje

polz polz at aufbix.org
Fri Jun 8 20:04:00 CEST 2007

On Friday 08 June 2007 09:16:39 Miha Tomšič wrote:
> Hojla!
>
> V LUGOS-u se je že pred časom govorilo, da podpremo gradnjo
> brezžičnega omrežja po Ljubljani.
>
> http://wifi.frubsd.org/doku.php
>
> Zdaj me pa zanima, katere so tiste glavne točke, zaradi katerih bi si
> LUGOS želel vložiti sredstva v tako omrežje in kakšni so pogledi
> ostalih članov.
Omrežje bo osnovano na Linuxu, če se uspešno razprostre, bo pomagalo promociji
GNU programja, poleg tega pa je software res free le, če vsak lahko pride do
njega... torej če ima vsakdo dostop do neta.

Za povrhu društvo itak bolj ali manj miruje (prevajalci, ne me fentat,
prosimprosim) in dobro je, da se denar, ki je še na računu, porabi za
neškodljive ali celo koristne projekte.