[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Aug 27 13:17:04 CEST 2007

re

On Mon, 2007-08-20 at 09:31 +0200, PChot wrote:

> Pri vseh kolobocija s pri spletni strani, kar se je nazajdnje delalo
> je pravo skropucalo, brez glave in repa. Morda sem pristranski, vendar
> sem dobil občutek da gre za veliko navzkrišže interesov..

.. ja delno ja, delno ne .. za enkrat nam gre tako slabo, da smo
pripravljeni vse skup dat nekomu, samo da naj upedena in izvaja kakrsen
koli PR na to temo ..

> Moje menje je takšno, da je treba med člani preverit kaj bi radi imeli
> na internetni strani. Tko da bi predlagal da se pripravi predloge in
> narerdi neko anketo.

anketa je v delu, zbiramo seveda vprasanja, ki bi bila primerna za
anketo. Nekaj sem jaz zacel, ampak nisem potem dobil nobenih novih
predlogov itd.

> Verjetno se bi moral Lugos začet ukvarjat s supportim (plačljivim)

Ja supporta placljivega se ne moremo iti, ker to takoj za seboj potegne
da je potrebno imeti redno zaposlene ljudi, biti odgovoren za dolocene
zadeve in za placano storitev, to seveda kvalitetno izpeljati.

Kar bi pa seveda Lugos lahko pocel na nivoju nekega supporta je pa
seveda, da bi prodajal fancy majcke (vsake dva meseca bi npr izsla
majcka z novim motivom), ....

> Osebno ne vrjamem, da bi LPN bil  pripravljen iti pod organizacijo
> Lugosa, se morda motim? Lugos pa svoje strani verjetno ne bo prepustil
> zunanjim. Tu jaz sedaj vidim neka nasprotja. To se je treba
> razjasnit!!

.. ma to mislim, da ne bi spet obujali. Mogoce kaj v zivo (again) z
bistveno vecjimi idejami cilji. Kot smo enkrat ze koncali to debato,
stvar ni tehnicne narave, ampak predvsem politicne in vsebinske. Torej
kaj se bo pocelo, kdo bo pocel ..

> Tako bi potem prevzel Lugos skupnostna dela, LPN, pa direktno pomoč
> uporabnikom. Strani spravit na skupni strežnik, ter tako olajšat
> administracijo, saj bi potrebovali manj ljudi.

imo too complicated :)

lp,
 Andraz

--