[LUGOS-ORG] Fwd: Ne zamudite roka za prijavo na Študentsko areno!

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Aug 21 18:09:00 CEST 2007

Pozdrav!
polz je rekel(la):

> Igrice ! IGRICEEEEeeeee !
> Aja, pa zastonj dostop do neta, to jih bo tudi privleklo na kup.
>
> A imamo v drustvu kako punco, ki bi se sla hosteso ?
>
> Morebiti bi lahko kako popoldne na stans popazil tudi sam.

Ne bi rad vzel vsega veselja, ampak morda bi veljalo pogledat se ceno za razstavni
prostor. Opremljen m2 ima ceno cez 100 EUR subvencioniran pa 66 EUR, konferencna
dvorana 292 EUR/uro itd, itd.... No, seveda je treba tem cenam pristet se 20%
ddv-ja.
Koliko prostora potrebujemo? Na m2 ne spravimo mize, dveh stolov, dve polici, kos za
smeti in se kaksno zivo bitje. :)  Kaksno predavnje? ;) Seveda. :)
Kdor misli, da gremo lahko zraven, naj naredi izracun koliko nas bo tole kostalo in
kako bomo to pokrili. :)

lp, Boštjan