[LUGOS-ORG] Re: NUJNO - program za MS

Andraž Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Aug 13 08:14:49 CEST 2007

On Mon, 2007-08-13 at 07:13 +0200, Tadej Kirincic wrote:
> Ce se ne motim je nekaj kar se tice obdelave videa nekaj casa predaval
> Andraz Tori. Morda bi lahko njega kontaktirali....

tale bo tezka kar se mene tiče, ker sem precej busy. lahko pa morda kdo
iz kiberpipe predava Cinelerro (najnaprednejši linux video editor, kar
jih je), če vam je to zanimivo?

(nazadnje smo tako imeli tour predavanj po hrvaški - tako da imamov
Kiberpipi že izurjene predavatelje - če bodo seveda imeli čas med
izpiti)

povej tadej?