[LUGOS-ORG] Dajmo ugotovit kaj v Lugosu (ne)dogawa?

PChot pchott at gmail.com
Sat Aug 11 14:39:23 CEST 2007

On 8/10/07, Jure Repinc <jlp na holodeck1.com> wrote:

> PChot pravi:
> Ena izmed idej bi mogoče lahko bila, da bi slovenske prispevkarje k
> Linuxu in odprti kodi malo bolj "medijsko" izpostavli. Mogoče bi lahko
> imeli kak dogodek, vsakoletno podelitev nagrad najbolj dejavnim v
> prejšnjem letu. Mogoče bi to lahko bila še dodatna spodbuda za tiste ki
> že prispevajo in pa dodatna spodbuda za tiste ki še malo mencajo in bi
> mogoče tako lahko videli vzornika v prejemniku nagrade.

Ideje se mi zdi odlična, nekakšne "Pingvinove nagrade"( še podobe se ni
treba spomnit ). Enostavno se na internetni strani Lugosa razpiše mini
razpis za tekmovanje najboljših odptrokodnih in/ali linux projektov v
preteklem letu. Priredi neko mini prireditev, cca 1h z podelitvijo nagrade.
Tako bi lahko medijsko izpostavili stvar.

Majice: obvezna stvar, nekaj dobrega naredit čim prej. Nekako se mi zdi da
majice potem povezujejo ljudi.

--
Macs are for those who don't want to know why their computer works.
Linux is for those who want to know why their computer works.