[LUGOS-ORG] Dajmo ugotovit kaj v Lugosu (ne)dogawa?

PChot pchott at gmail.com
Fri Aug 10 17:57:45 CEST 2007

> Pozdravljeni,

Aja, na vprasanja, ki sem jih posredoval na listo niso se anketa; gre
> bolj za skupno debato, kaj vse lahko vprasamo/izprasamo nase (ne)clane.
> Na anketo boste kasneje odgovarjali na spletu, ko bo le ta objavljena in
> narejena.

Treba se je bolj vprašat kaj bi člani in nečlani radi od društva. Predvsem
je verjetno zarad tega  precej slaba udejstvovanost v samem Lugosu. Manjka
nek clij, kater cilj bi blo tud fajl ljudi povprašat.

Po drugi strani pa jest vidim problem pri Lugosovi organizaciji. Predvsem,
da se ogromno dela naloži peščici ljudi. Le tej pa potem ne morejo uskladiti
svojih obveznosti s obveznostni do Lugosa. Tako bi bilo potrebno nekaj
spremeniti tudi na tem področju.

Meni se zdi zanimivo še vprašanje, kako pripraviti ljudi k sodelovanje.

Lp Jan

--
Macs are for those who don't want to know why their computer works.
Linux is for those who want to know why their computer works.