[LUGOS-ORG] [Fwd: [Kiberpipa] Delavnica CMS sistema Plone]

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Tue Apr 17 02:57:13 CEST 2007

Andraz Sraka pravi:
> Fino bi bilo, ce bi kdo sel na to delavnico in potem prenesel znanje na
> naso bogo spletno stran drustva ...

No jaz sem se včeraj udeležil prve delavnice tako, da sem se nekaj osnov
že naučil, vsekakor vsaj toliko, da bi lahko pomagal pri pisanju novic,
objavljanju zapsnikov sestankov (za 11. redno skupščino ga še vedno
pogrešamo). Ostalo še pride na vrsto v prihodnjih treh dneh delavnice.

Med delavnico je bil omenjen Lugos kot primer uporabe Plone. Beseda je
nanesla tudi na posodabljanje Plone in če bo zanimanje bomo mogoče
kasneje videli tudi praktični prikaz posodobitve Lugosa na novi Plone.

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/