[LUGOS-ORG] Re: sestanek cetrterk

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Sun Oct 1 20:02:14 CEST 2006

On Sunday 01 October 2006 19:24, Andraz Sraka wrote:
> re

> Da sestanek se je zgodil .. in ponovno smo bili cisto razocarani ..

> .. je v delu. Miha + Bostjan speedup!

> Ne, res ne .. kar je tudi skoda! Kako se zagovarjajo?
Jaz sem že takoj na začetku((drugi mail)) omenil, da me od 6.9. naprej ne bo,
edini (afaik) ostali zainteresiranec (Deni) pa očitno ni dobil prevoza v
Ljubljano.

Zdaj ko sem nazaj mi ni problem priti na sestanek, po naključju celo živim
blizu HSL. Se pa zavedam, da zdaj še enega samo zaradi tega najbrž ne boste
sklicevali. Meni in LPN se v zvezi s tem ne mudi in kot glavni nosilec sem
pripravljen počakati. Vse je še vedno odvisno od vas.

LP jaka

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org