[LUGOS-ORG] Skupscina

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 23 20:24:57 CET 2006

Jaz bi tole poslal kar na lugos-list, kaj pa vem.

On Thursday 23 March 2006 15:51, Miha Tomšič wrote:

> Pa se vrnimo od delanja novih članov k novačenju narejenih članov in k
> kandidaturam za funkcionarje LUGOS-a.

Mogoce bi bilo fino, da se vrnemo se bolj k fundamentom.

Kaj bi radi od drustva?
Kaj imamo od drustva?
Kaj je kdo pripravljen narediti za drustvo?
Je sploh se smiselno imeti drustvo?

> Recimo, da kandidiram za predsednika LUGOS-a, koga lahko pričakujem v
> ekipi odbornikov? Bo kdo kaj počel ali bomo spet bolj spali in
> dremajoče spremljali, kako svet strmo divja mimo nas?

Mislis, da je se kdo od 'nas tastarih' primeren? Da ima se dovolj energije,
volje in samoiniciative za karkoli? Da ne bo entuziazem poniknil po treh
mesecih in bo dejansko zdrzal 24 mesecev?

In da ne bo na koncu vse skupaj ostalo samo pri dvigovanju rok ob potrjevanju
novih clanov.

> Bomo sposobni spisati in objaviti kakšno reakcijo na aktualni razvoj
> dogodkov v naši informacijski družbi? Bomo uspeli povezati
> razdrobljene skupine uporabnikov Linuxov (z množino mislim na različne
> skupine zbrane okorg različnih distribucij)?

To najbrz ni tako zelo hud problem. Od vseh problemov je verjetno ta se
najmanjsi. :)

> Se bo našlo tajnika, ki
> bo imel čas spraviti skupaj zapisnike? Blagajnika, ki je sposoben
> zavrniti neustrezne račune? Odbornike, ki bodo kriticno zmajevali z
> glavo in modro prikimavali na sestankih?

To je pa tisti vecji problem. Jaz bi rad videl ljudi, ki bodo naredili kar
bodo zaceli. Pa ce tudi si zadajo samo en cilj, recimo zirihtat drustveno
spletno stran in bodo to poceli celoten mandat ampak da bo kaj rezultata na
koncu.

Ne pa, da je zadnji zapisnik sestanka iz novembra 2005, prejsnji je pa januar
2004. Pa da bo kak poziv na sestanke drustva, da bodo sestanki, on-line,
off-line, kakorkoli, da se pac vidi, da se v drustvu nekaj dogaja.

> Aja, sicer bo pa skupščina zelo zabavna in vesela - glasba, hrana,
> pijača in ples do ranih jutranjih ur (v nedeljo jutro izbruhne eno uro
> prej ;)

No, tudi to je ena izmed zadev, ki bi tehtnico odlocitve ali pridem na
skupscino ali ne prevesila v prid prihoda na skupscino. Takih informacij se
ne sme skrivati. ;)

Jaz bi rad videl najprej eno resno debato na temo smisla drustva in kaj z
njim. Pa ne neko bluzenje v smislu 'Smernice Drustva' izpred nekaj let nazaj,
ko smo vsi samo pametovali in na koncu povedali vedno eno in isto, da se ne
vemo kaj in kako in da bomo videli kaj se bo skozi leto zgodilo. Da vsaj vemo
pri cem smo. Mogoce bi celo zmanjsali stevilo funkcionarjev v drustvu, kaj pa
vem.

Pa, da ne bi prevec moril na skupscini pri predstavitvi financnega porocila, a
bi si bilo mozno porocilo ogledati ze prej? V kaki elektronski obliki? Se mi
zdi, da se je to lani ali predlani dalo, vem pa ne zagotovo. Vem, da je bilo
v zelji NO-ja, da bi lahko kake 14 dni pred skupscino to videli. Ali pa, da
bi se vsaj na skupscini dalo dobiti kako tiskano verzijo?

No, v soboto se vsekakor oglasim, ceprav sem na 3/4 slep in bom vsak cas
popenil pa se sel invalidno upokojit. :P Bom pa tam zato toliko bolj
tezil... ;)

http://www.lubica.net/bigwhale/blog/