[LUGOS-ORG] Fwd: želja po install partyju ob soči

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Jun 14 16:55:57 CEST 2006

Hojla!

Fantje iz MMC Tolmin bodo na Kreativnem taboru Sajeta (www.sajeta.org,
Sotočje pri Tolminu, 31.7. do 5.8.) cel čas festivala nudili brezžično
povezavo v internet. Radi pa bi imeli še installfest ob Soči.

Zanima me, kdo bi bil pripravljen sodelovati. En do dva dneva dela na
install fest bič partyju, ostalo pa smo (so, ste) vabljeni kot gostje.
Tam bodo verjetno še fantje iz Kiberpipe pa morda še kdo.

Če ima kdo kontakte, bi z veseljem povabil še Ubuntujevce pa Mandrakovce.

Hvala in srečno,
Miha

Originalno vabilo, ki je bilo posredovano Kiberpipi: