[LUGOS-ORG] RE: Okvirni nacrt prihodnjih dogodkov

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Jan 19 20:44:06 CET 2006

Renato,

zaenkrat so se vse moznosti, kako organizirati spomladanske dogodke, odprte.
Prakticni vidik nam sicer narekuje, da naredimo prireditve lokalno cimblizje
predavateljem (in poslusalcem): morda pa je za Primorce obisk Panonije
dovolj velik izziv, da jih z njim privabimo?

A verjetno je res prav, da razmisljamo o dveh obcinstvih: kako ponuditi kar
najboljso vsebino na primorskem koncu in v Prekmurju?

Lep pozdrav,
Ales