[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Wed Jan 18 09:27:10 CET 2006

Dean,

sporocimo tematike.

Zaenkrat vemo, da bi se radi osredotocili na uporabo namizja. Iscemo
predavanja na temo:
- uvod v uporabo namizja KDE (lahko tudi dodatno Gnome),
- uporaba pisarniskih programov in pisarniski triki
- uporaba vecpredstavnosti (predvajanje zvoka-glasbe, videa; editiranje
zvoka-glasbe), alsa, kodeki...
- igre, morda kaksno tekmovanje

Lep pozdrav,
Ales