[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Wed Jan 11 11:45:58 CET 2006

El Domingo, 8 de Enero de 2006 15:52, Ales Kosir escribió:
> S SOUP se pogovarjamo o tem, da bi 8. aprila organizirali v Kopru v SOUP
> mednarodni dogodek, skupaj s Trzaskim Lugom. Je april predalec, da bi
> pocakali do tedaj in si zelite manjsi dogodek prej? Koliko udelezencev
> lahko zagotovite z dovolj veliko verjetnostjo? To pomeni, da bodo
> prijavljeni tudi zanesljivo prisli.

Mislim da je malo predaleč, saj nekaterih že od dicembra, ki me prosijo  naj
pomagam Linux nodomestiti gor. Tudi ne vem, koliko jih, bi lahko šel v koper
s osebnim računalnik, in koliko jih bo tukaj za vikend.

> Za predstavitev je minimalno potrebno:
> - primeren prostor z mizami, tablo, dovolj zmogljivim elektricnim omrezjem
> in varovalkami, ki zdrzijo mnozico racunalnikov

to je. Prostor je okoli 25 kvadratnih metrov kar ni veliko, ampak zdi se mi da
10 ali 15 računalnikov skupaj bi moralo iti.

> - projektor, platno,

Imamo...
> - za vecje prostore ozvocenje z mikrofonom in zvocniki

ne bo treba ampak imamo tudi

> - 100 MB/s interno omrezje z dostopom do interneta

imamo.

> - lahko brezzicno omrezje, sicer ga postavimo sami

bi lahko malo pokasali kako to funkcionira za zainteresirani. Mi tega nimamo.

> - dovolj elektricnih razdelilcev, omreznih kablov, hubov...

mogoče bi bili problemi kabli zaradi dolžine, ampak se bi dalo opraviti.

> Na predvidenem dogodku v Kopru se tokrat nameravamo posvetiti predvsem
> najrazlicnejsi uporabi namizja, vkljucno z rabo pisarne, poste in
> interneta, z igricami, vecpredstavnostjo, glasbo itd... Ob taki osrednji
> temi lahko na vaso zeljo dodamo se teme, ki vas zanimajo. Novembrsko
> srecanje je bilo namenjeno namestitveni delavnici in razlicnim pogledom
> administracije racunalnika v Linuxu.

Dober, malo več sem se pozanimal po domu, pa sem izbral enen 8 študentov, ki
so mi garantirali da bi bili prisotni, če pričakujem 10 ljudi, bom zadovoljen
(glede prostora in infrastruktura, to bi bilo dost zame). Upam da ta številko
vas pride prav. Vem da je malo neumno da pridete iz kjerkoli za deset ljudi.
Če bi prišli vsaj 3  iz bližine, bi bilo vredu.

Danes bom pisal v kopru in bom uprašal za pomoč. Datum je Sreda 8. februarja,
saj takrat končajo izpite in takrat je največ ljudje tukaj. Če mislite da bi
moralo biti čez vikend, mi povejte pa lahko zamenjamo!

Še eno uprašanje, Katero disrtribucijo bi pa instalirali?? Do zdaj sem samo
instaliral Kubuntu in se me zdi primerno za novince. Predloge?? Pingo mogoče?

Čakam za odgovore!

Lep pozdrav!

--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys