[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Mon Jan 2 14:14:10 CET 2006

El Jueves 29 de diciembre 2005 16:56, Bostjan Janezic escribió:

> Drustvo Lugos je veselo vsake ideje, ki pride s streni clanov ali
> simpatizerjev. Mislim, da bi Lugos lahko nasel ekipo, ki bi izpeljala
> taksno prireditev (install fest). Kaj ko bi kar zaceli naglas razmisljat:

> o  primernem datumu,

Zal se preblizuje izpiti in dvomim da bi imel januarija kaj prevec casa,
razmisljal sem zacetek februaria, saj takrat bi bili tudi udelezenci boljse
pripravljeni.

> stevilu moznih udelezencev,

Meni se zdi da istocasno bi lahko bili 15 komot, bom ta teden se interesiral
za stevilo mis in stolov, ki jih imamo. Glede napajanja, bi rabili kaksna
posebna naprava? LAhko mi poveste kaj vse bi rabili, da se lako pozanimam...

> reklamiranju,

Ker delam V SOUP in vem da ste ze nekaj organizirali s njimi, bi lahko rekel
da bi oni lahko pomagali pri temu.

> morda tudi kaksenm predavanju (Marjetica)....

Projector in racunalnik je...mogoce kaksnen uvod v linux world bi bil
primeren, ali pa pokazat malo, vse kar se da s free software narediti.

Tako mora biti.

> Predvsem pa brez panike. Zaradi jezika te ne bo nihce ugriznil. :)

:D

Hvala za odgovor in bom se pozanimal ta teden za te stvari.

Lep Pozdrav.
--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys