[LUGOS-ORG] Himera

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Tue Aug 29 19:43:13 CEST 2006

Gašper, hvala za podporo.

> Je ze usla?? Gasper bos ti prevzel ta projekt, ker vidim, da nekaj
> brcas? :) Jaz osebno, se ne bi se enkrat tega loteval, po drugi strani,
> pa tudi nimam toliko casa.
Saj sem se sam ponudil, da pomagam, ker imam "intimno" poznavanje našega
wikija in delno portala. Kakor sem rekel, saj ni dosti dela, na plone ni
skoraj nič vsebine. Konkretne predloge sem pa tudi podal.

Kar bi bilo potrebno z vaše strani je samo malo koordinacije, drugače bi jaz
vse izvedel tako kot sem napisal / po lastni presoji. Pa kar je povezav za
popravit. Noben ni še nič nakazal, da bi bilo kaj drugače, potrebno kaj več.

Pa tudi ni treba, da to naredimo jutri, zaradi mene lahko januarja. V tem
vidim nekaj dobrega. Nekaj na kar sem pripravljen počakati, če je treba - če
npr. rabite še en sestanek.

f e e d b a c k !!!

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org